Marka Payless zrobiła świetną prowokację. Otworzyła sklep ze swoimi butami wartymi od 20 do 40 dolarów i zaprosiła znanych influencerów na otwarcie. Gwiazdy internetu myślały, że sklep Palessi to ekskluzywny butik.

Kampania została stworzona przez agencję reklamową DCX Growth Accelerator. Payless zaadaptował butik w Los Angeles i stworzył fałszywą markę luksusową “Palessi”. Na otwarcie zaproszono znane ze świata internetu persony- blogerów i instagramerów. Butik robił wrażenie i przypominał te najbardziej luksusowe. Celebrytów zapytano co sądzą o butach i ile są warte. Wszyscy zgodnie twierdzili, że marka jest marką premium, a buty są warte krocie. Tak naprawdę buty są dostępne w regularnej sprzedaży w sieci sklepów Payless gdzie szpilki kosztują 20 dolarów, a kozaki 40. Jedna z gwiazd wyceniła kozaczki na 640 dolarów!

Jak widać kiedy serwujmy fast food na białych obrusach w elegancko wyglądającej restauracji, ludzie myślą, że to wykwintne danie.

Naiwnych influencerów sfilmowano i powstał spot reklamowy. Nasuwa się pytanie- ile jesteśmy w stanie zapłacić za metkę? Jak duży wpływ mają na nas celebryci internetowi oraz czy warto im wierzyć?

We opened a fake luxury store called Palessi to see how much people would pay for our shoes. Find out in this story from the Good Morning America style section.#palessi #payless

Opublikowany przez Payless ShoeSource Piątek, 30 listopada 2018

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o