Lidl jest w Polsce jedną z najpopularniejszych sieci sklepów. Wszystko to przez wysoka jakość produktów, ładną ich ekspozycję oraz bardzo dobrze prowadzoną kampanię reklamową.

Sieć sklepów wywodzi się z Niemczech. Nie wszyscy wiedzą, ale pierwszy, oficjalny Lidl powstał w roku 1973 w Niemczech Zachodnich, a do roku 1988 Lidlów było w Niemczech już ponad 450. Z początkiem lat 90tych sieć rozpoczęła swoją ekspansję na Europę wschodnią, w tym Polskę.

Do dziś w naszym kraju pod szyldem Lidl otwartych zostało, uwaga 600 placówek. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż klienci uwielbiają robić zakupy w tej sieci. Wchodząc do sklepu Lidl ludzie mają poczucie ekskluzywności (przynajmniej ja i moi znajomi tak mamy). Do tego dochodzą naprawdę fajne promocje. O ciepłych bułeczkach z rana nie wspominając.

Lidl zyskał moim zdaniem na wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele. Dzięki świetnej reklamie z pioseneczką “Jak sobota to do Lidla” w pierwszy dzień weekendu do Lidla walą tłumy. Nuta jest tak popularna, że dziw bierze, ze nie można było usłyszeć jej na jednym z bali Sylwestrowych. Jej popularność jest tak duża, że doczekała się nawet licznych przeróbek. Oto jedna z nich.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o